BRÖLLOP

3 bröllop om inte mer i sommar! sjukt ! 
är hemma hos bor min för i morgon gifter sig sari o penttti ska bli fint ! 
mycket besök här ! 
Känner mig förjävlig...
har ont i hela kroppen, feber, hosta, snuva ! 
lixom hallå svinkallt ute! 


Måste bara få skriva av mig om en viss person som tyvärr går mig lite mer på nerverna en de andra idioter jag tyvärr måste stå ut med! 
men han den här mr dick som jag väljer o kalla han, måste ha det fulaste spelet man kan komma på o lura tjejer med? alltså seriöst.  håller på o dö av garv det är så patetiskt.
sen vill jag bara hälsa dig om du läser min blogg att, ditt lilla spel du kör med är så genomskådat så de finns inte. 
Och sluta skicka dessa ramdom sms du skriver, för vill inte , se, höra elr ens veta av dig ! 
för från och med denna dag kommer du att vara död i mina ögon ! 

och tillbaka till allt annat som är bra :)
har spenderat mycket tid med älskade elice i sommar, och kan bara säga att fan vad jag älskar den bruden!
kan inte få nog av henne! läs hennes blogg älskling <3
talk to you soon! 
PEACE AND LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0