Back On track

Hejsan!

mycket har hänt sen jag sist skrev !
åkte o firade min kompis wom fyllde 20, festen slutade i katastrof.
synd om elliz!
sedan trots omständigheterna o va som hände på festen
så kom jag iväg till iviza hade sjukt underbara dagar, mycket mys, roligheter o massa tjejsnack!

sedan kom jag hem låg o dega hela helgen, gjorde typ ingenting!

Denna vecka har jag inte gjort så mycket mer än att jag idag åkte till mamma!
har en stor hemlighet som jag småningom i framtiden kommer och avslöja här i
bloggen när jag vet lite mer om det (blir/kommer/slutar/går bra) <3

så ska snart sova, sedan hoppas tiden går fortare så jag får komma hem till nkpg !

skriver mer i morgon om jag hinner !
pusssssssaaaaarrrr
PEACE AND LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0