ihanaa leijonat!

Hejsan,
har haft en ganska späckad helg!
Har haft roligt o tråkigt!
men en helg till o lägga på minnet som sent ska glömmas!

Fredags: var jag i skolan,
sedan drog jag med ellis o hämtade barnen och vi drog till henne.
hux flux får vi för oss på kvällen och gå ut, så vi lyckas på tag på dricka, gör oss i ordning o så drog vi ut på puls.
hade riktigt roligt faktiskt, mycket dricka vart det, och lite bakis var man dagen efter men shit happens :D

Lördag: vaknade jag 12, min kussin ringde o frågade om jag skulle med till skärblacka där dom hade en minnes konsert för bob marley.
självklart slutade de med att jag följde med.
var ganska kul, bra musik o mycket folk!
sedan var vi väll hemma vid 22 tiden då fick min kusin för sig att vi skulle ut, så vi drog till mig käkade o
sedan drog vi ut till vin källaren, men slutade med att vi inte var där inne först halv 2 och drog halv tre!
de är ju bättre än ingenting alls !

Igår: ja va hände då, vaknade 8 och städade, sen städade jag, åt, kolla tv, städade och ja samma visa om o om igen tills lockan två, då den legendariska matchen finland - sverige vm final visade sig på tv,
och de kan inte bli bättre än såhär, finland kammade hem vm-guldet !!!!
slog sverige med hela 6-1 !!!
så somnade gott.

så nu sitter man här, ska ner snart o ta den första ransonen av tvätt,
har en ranson kvar o tvätta!
hoppas jag hinner för ska hämta lamin kl 12 !
sen blir det stan med eleonor !
skriver ikväll !!


PEACE AND LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0