lips of an angel

hej,
vaknade 8 i morse o drog till skolan där jag hade möte med kuratorn klockan nio !
sedan drog jag till stan med eleonor, rasmus fia o liza.
sedan kom emmy, emelie, o elliz mamma o barnen !
sedan träffade vi johan en stund !
sedan följe fia med mig hem o hjälpte mig o städa, så söt hon är !
och damn vilka mums mums vi såg utanför mitt fönster idag ;) haha !

som sagt har haft en fullspäckad dag idag !
så är helt slut, i morgon är det fredag om jag inte minns helt fel..
så ska sova, ska upp tidigt i morgon !

Har inga planer för i morgon, så får se vad som händer!
(obs att det blev en massa sedan i detta inlägg)

Godnatt och PEACE AND LOVE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0