målet med livet!

Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket mer än o städat fram tills nyss ungefär!
känns skönt nu luktare gott, rena sängkläder, rent golv, väggar och ren dusch och toa!
disken 'är diskad och köket luktar citrus!

målet med livet vad är det?
känns som om vissa människor trot livet går ut på o skaffa man skaffa barn
och kvinnorna är hemma o tar hand om barn o hem.
men vad är meningen egentligen?
lära sig av sina misstag?
leva livet?
allt är så kompliserat,
lever vi tjejer livet, och gör något som nästan alla killar gör, är vi horer, slampor.
om killar bara vill knulla är det svin?
vrf skapade gud något så fint som livet, sex o kärlek, när man
inte får njuta av det?
utan allt ska ha en massa problem i bakfickan.


ska kolla klart big brother sen ta mig en dusch med tända ljus, sen ska jag lägga mig i sängen och försöka
lista ut vad mina mål med livet är !

PEACE AND LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0