nu närmare sig.

i onsdags var jag i skolan,
var i köket drog till stan efter, fikade med elliz sedan drog jag till min kusin
och kollade in hans lägenhet o gick ut o åt med min kusin johanna!

igår gjorde jag inte så mycket heller typ samma sak, förutom det med min kusin o åt ute :)
gick hem till min andra kusin för dom bjud på mat!
och lyckades somna där, haha så fick panik o gå hem och sova hemma :)

idag var jag för en gångskull tidigare i skolan,
lagade mat o var klar med min uppgift kl 10, så gjorde ingenting tills vi slutade,
sedan drog jag hem till emelie där vi fixade elliz lilla överraskningspreent,
för ja nu fyller hon år.
så nu ska jag sova, i morgon ska man upp tidigt o städa lägenheten och packa klart för på mpndag pker jag till ibiza, skriver om jag hinner på söndag !


PEACE AND LOVE !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0