tu es guapa!

halloj, idag har jag haft en riktigt körig dag, så trött så ögonen snurrar!
och adrelainet (obs stavningen är nog helt fel) pumpar på!
försov mig i morse, vaknade 8 så var i skolan ungefär 15 över 9, sent jag vet. men
vi tjejer måste ju vårda vårat yttre, sedan var jag hemma 3, duschade (igen)
sminkade om mig, och drog ner till stan och träffade johan o fia och gick på bio och
sov den nya fast and furius 5, och i did love it.
bästa filmen jag sätt någonsin,
herregud!
längtar tills nästa film, då jäklar, sitter jag bänkad framför bioduken !

jahopp så nu sitter jag hemma, ska sova hemma idag endå.
ser ut som kaos och de tar jag i morgon, orkar inte tänka på något som
har med städa och göra, städade lite innan jag drog ner till stan förut, men har disk
och ta men de får tyvärr så kvar till i morgon !


nu ska jag nog avsluta detta inlägg för, röda tråden finns ej !
godnatt och
PEACE AND LOVE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0