har skrivit några idag!
fortsätter någon annan dag, orkade inte skriva alla
dagar från listan som jag missat var typ en 5 till.
Men idag har jag haft en bra dag, men tröttsam.
skulle inte börjat först klockan ett idag, men då
började vi självklart klockan 09.30 för att ha teori
för att sedan gå ut o äta.
vi åt på en restaurang som ett något med stjärn..
god mat hade dom, iaf !
och som eleonor sa, Yees dom har grattis kaffe!
så vart några koppar efter maten, då vi sen begav oss av till garvaregatan, för där skulle vi ha hygien !
fick typ en 20 papper som ska pluggas inför provet.
Sedan drog jag och eleonor och tog en snabbkaffe på coffe house,
like always och rödtotten oscar tittade förbi !
mys.
Så nu sitter man hemma i soffanoch vänta på johanna som ska komma hem, för idag står det enchilladas(stavning)
på kvällens middags meny!
Hoppas alla haft en bra dag som mig,
i morgon får jag heller ingen sovmorgon då de nalkas tvättstuga klockan 07.00 !
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0