Hejsan.

Nu är man hemma hos sina föräldrar i vagnhärad, skönt efter många veckor som sjuk, trodde magen skulle bli bättre men nu blir det yttligare 2 veckor med medicin! sedan om det inte gått över så skulle dm köra in en slang i min hals o göra något. läskigt så hoppas detta går över nu !

Så nu sitter jag och myser och snackar med lillskiten katja! hihi fick en tidig julklapp av henne idag, något som jag verkligen behöver en väska med MASSA typ 1000 hårsnoddar, så jävla bra.
och hon fick sin filt av mig, hoppas hon gillade det !

Tänkte bara skriva ett snabb inlägg, snart är det jul, hur ska alla spendera sin jul då ?
själv blir det för mig i norrköping med familj o släkt!

Har även beställt ett par piller som ska hjälpa mig och tappa sötsuget, och hjälpa mig att tappa några kilon!
hoppas dom funkar, stod att man skulle gå ner 10 kg på 2 veckor, så får se om jag gör det, fick
90 st kapslar, 3 st om dagen i 30 dagar!
Önska mig lycka till, kanske blir en smal snygg kropp, och vältränad till  beach 2011.


Tack för mig, skriver mer sen.
Och iaf hur det går med pillrena.
PEACE  AND LOVE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter pillerna och vad kostar dom? :)

2010-12-19 @ 15:40:52
Postat av: Anonym

hejhejhej! Undrar också vad det kan vara för bra piller!!!

2010-12-26 @ 02:07:42
Postat av: linda

jag kommer ej ihåg vad pillerna hette, kan kolla upp det när jag kommer hem i morgon, men har gått ner 2 kg på 4 dagar iaf, så dom verkar funka bra!

2010-12-26 @ 20:48:04
URL: http://lindasarkela.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN GUD 2 KILO!!! DU MÅÅÅÅSTE SÄGA VAD DOM HETER! SNÄÄÄÄLLA :D:D:D

2010-12-28 @ 00:07:06
Postat av: linda särkelä

dom heter opuntia pluss herbal vital. =)

2010-12-28 @ 20:42:58
Postat av: Anonym

Tack du :)

2010-12-30 @ 01:12:00
Postat av: linda

ingét att tacka för :)

2010-12-30 @ 10:55:24
URL: http://lindasarkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0