07-07-10

Händer rätt mycket saker i mitt liv,
o även om jag ine kan skriva ut om sakerna i exakta ord
kände jagatt börja skriva o förklara mina känslor kanske hjälper lite?

Sitter i en sådan sits som får mig att vrida o vända, min hjärna jobbar som aldrig förr nu,
har 1000 tankar, o funderingar o saker jag vill göra men inte kan!
Vill inte sätta mig i en sån sittuation att jag får välja o öppna 2 dörrar
o jag väljer den dörren där jag vet att det finns en står lerpöl bakom
 o jag tar klivet o sjunker ner, och vet att jobbet att ta sig ur den är dödligt jobbig,
men sammtidigt vill jag inte öppna dörr nr 2 o sen få sitta i resten av mitt liv o höra
hur jag e syndabocken för att en vissperson gjort si elr så.

För en gång skull vill jag kunna tänka på mitt eget bästa,
o inte behöva gå till dörr nr 1 bara för att det är det alla ANDRA vill !

Tankarna tar snart över, o i´m going insane!

Men jag får hoppas en ordentlig natt med sömn hjälper mina problem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0