10 år.

Jag känner att nu börjar bli tung om ögonlocken, så
känner att jag snart ska lägga mig o låta john blund komma !
Denna dag har varit härlig, har softat och bara  ätit massa gott,
fick lite sol sen så fick mitt dopp ! skönt var det.
Och så har vi settat och pratat om gamla minnen,
och min far kom upp på tal, o det kom lite tårar.
I år är det tio år sen han lämnade denna värld.
Så var tvungen o lyssna på den låten som jag minns spelades i pappas bil varje gång han körde hem oss efter
att vi spenderat en helg hos honom, så nu spelas leningrad cowboys - space tractor på spotify.
och nu har jag fått kort slutning i hjärnan känns det som, så säger nog gonatt för idag, o så hörs vi i morgon igen!

Peace and love
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0