11-07-10

ja har ju inte börjat bra direkt, haha!
men i torsdags var jag och träffade en kurator o pratade med henne och så om dom två valen
 jag hade som jag berättade förra gången o har valt o ta den dörren där jag tyvär vet att jag
"sjunker ner i lera"
För kunde inte ta dörren som leder till att jag blir skylldig över något hade aldirg klarat av det!
 sedan åkte jag in te södertälje o var med kompisar, o sara sarja, min älskade syster följde med
 hem till sund o var hos mig tills idag! mysigt var det :)
så nu sitter jag hemma hos elli, o väntar på att hon ska komma, sedan i morgon ska sari köra
 mig till denna kurator igen, orkar ej skriva så mycket mer idag för är ganska slutkörd av alla
 tankar och sådant, men ska komma ihåg o skriva mer i morgon, puss o kram !


ps, i morgon kommer min älskade kusin o gudson hit o stannar tills på onsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0