12-07-10

(igår sov jag hemma hos elli) , blev mycket prat innan vi somna, skulle upp
8 men alarmet på min mobil ringde ej, så som tur var så vaknade jag utav mig
själv 20 över åtta så han ducsha och sådant innan vi skulle åka mot nyköping. och träffa en kurator igen,
kändes skönt o prata ut,
hade sari med mig denna gång, var bra  o få lätta lite på hjärtat sitt !
sedan drog jag o sari o åt på donken gott som satan var det !
sedan har jag inte gjort så mycket mer än att jag var hos sari en stund
och sedan kom mamma o hämtade mig, så nu är min kusin johanna här,
hennes son lamin och min kusin micke, så vi åkte o tog oss ett dopp precis
när dom kom, och så nyss åt vi lasagne.

så nu sitter dom där inne o antagligen väljer film, för johanna
ville kolla på någon film, så tänkte att jag skulle skriva lite nu innan.
Så sitter med datan i knät, försöker skriva med ena handen och har ciggen i andra, går ej så bra.
hihi. hade slutat röka, men gick ej så bra för kom en svacka som jag tidigare skrev om
när det kändes som hela jag vred o vände o så  mycket tankar, så cigaretterna kom fram igen.
klarade mig nästan en vacka utan.
Men ska så fort jag lyckats komma i form igen sluta o röka helt denna gång !


skriver mer sen när filmen e klar om jag inte somnat, för man blir så seg av värmen o hjärnan funkar inte riktigt som den ska. haha men annars så massa kärlek till er o godnatt, men annars hörs vi senare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0