15-07-10

godmorgon/goddag/god eftermiddag!

jahopp så vaknade man typ runt tolv tiden, så drog jag o katja o bada med sari,
ronnie, kevin o linette.
Elli o antu kom dit, o så satt jag elli o sari o prata om hur skönt det skulle
vara o ta en sista minuten resa någonstans o bara ligga o sola o ha det
skönt i en hel vecka o glömma alla beskymmer, o då fick vi för oss att
 vrf inte? så jag o sari drog till henne o jag kollade lite, fanns resor till
spanien o grekland för runt 3000 per person tur o retur + hotell, så vi
får se hur det blir. skönt skulle det vara!
Sedan drog jag hem o har legat o vilat ett bra tag, är så extremt trött.
denna värme tar ju kå¨l på en typ.
Så nu är klockan ungefär kvart över fem, o skulle kunna gå lägga mig redan nu!
men ska nog ta mig ett dopp i poolen o svalka av mig först..
Skriver mer sen om jag inte somnar.

p.s längtar tills vintern!
peace and love!



Kommentarer
Postat av: lackii

nice med sommar ju!

skulle ja fixa headern förresten? (:

lägg upp bilder då typ på bdb,

och smsa mig mail och lösen!

puss

2010-07-15 @ 20:02:20
URL: http://lackii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0