19-07-10

hejhopp !
igår blev det inte mycket till bloggande, var med elii hela dagen igår.
vi skulle ner o bada, men jag orkade inte bada sen var vi hemma hos dom o slutade med att jag också sov där.
så vaknade första gången klockan 5 av att solen värmde hela rummet o jag höll på dö.
låg halvvaken o precis när jag höll på somna så kom hennes hennes 2 bröder o far kom hem från finland. då var klockan runt 8, så kände att det var onödigt o somna om, om jag endå skulle hem vid 10.
så nu e klockan 20 över tio o jag sitter på mitt rum o spelar musik på högsta volym, haha !

Imorse fick jag höra en sak som tog mig hårt om hjärtat, o tårarna höll på att börja rinna,
men vrf låta en "viss person" såra mig, o fälla tårar på grund av personen?
är väll rätt onödigt?
Om personen nu är så jävla omogen så personen sjunker så lågt och till en sån nivå,
så försök du, menhar redan blivit förvarnad, så bli inte rädd sen när jag står där redo
o ta första slaget när det väl kommer till kritan..

Jusste, låg igår kväll o tänkte lite, och det flesta tankarna var runt om kring mitt "nya" liv som snart kommer o ta sin kurva, och hur skönt det ska bli o flytta till norrköping. Men sedan klart jag kommer sakna vissa här i vagnhärad och i södertälje. så kommer komma hem på loven, helgerna o mina ladiga dagar !
skojjsigt !


Ne men nu ska jag låta en film få rulla och ta något att äta för nu kurrar magen igen.
men skriver mer sen!

PEACE AND LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0