abstrakt kärlek.

var en låt du en gång inte lät mig lyssna på, du sa att du hatade den låten, o svensk rapp. Och det känns så skönt att än igen kunna sitta o lyssna på den låten, utan att ha någon som stänger av ljudet på stereon elr byter låt? förstod aldrig riktigt hur man inte kunde låta en annan individ själv välja vilken musik hon ville lyssna på, o nu idag så är du den som lyssnar på den låten o andra låter som jag en gång i tiden dyrkade, så kallade svensk rapp. det var en av dom få saker du nekade mig o göra, o det var hotelser hit o dit, så fort jag ine gjorde det du ville att jag skulle göra. Men endå är du den idag som gör allt det jag inte fick göra o lite till. Men det känns så skönt att äntligen kunna leva livet utan att du är där o påpekar att jag gör fel! Jag njuter varje sekund av mitt liv just nu, o kommer snart genomgå en av de saker du tvingade mig o göra men denna gång gör jag det för mig själv, o det känns så jävla skönt ! Så jag hoppas du läser detta för detta är min text till dig, att låt mig vara, sluta skriv sluta kolla in mina bilder, mitt liv har gått vidare, du gjorde ditt val, o nu gör jag mitt, o jag lämnar dig bakom mig som ett gammalt kapitel än gång för alla! PEACE AND LOVE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0