" du gamla du fria"



finns inget som passar bättre nu än denna bild !







Nu är man hemma igen! tråkigt väder blev det, regnar ute, och hade ju velat bada idag,
 men inte kul när det spöregnar, så vi får väll hoppas och avakta o se om det kanske blir
 sol sedan. Så jag kan ta mitt älskade dopp.
Hade hoppats på att det skulle vara fint fram tills onsdag,
eftersom jag då ska till sjukhuset o lär få spendera en bra tid där,
då hade det gärna fått regna, men slutsnackat om regnet.

Satt o kollade på  14 suger, o tårarna bara rann tycker filmen e så hemsk
 men samtidigt så romantisk, med tanke på hur underbar den där aron är,
o dom mesta tårarna kom i slutet när emma får en kärleksfull kram av sin storebror marcus!
Och självklart så fick man ju hundra 1000 tankar på hur underbart det skulle vara om jag
också hade en sån kärleksfull storebror, men nej, nu har man en jobbig lillebror som jag
måste passa, visst är han 15, men till sinnet är han fortfarande 3 haha ! Sen hur underbart
skulle det inte vara o ha en kille som aron ?
som skiter i allt som sägs om en person, trots att mycket snack inte stämmer,
o endå körde sitt eget rice, o fanns där för henne iaf? Kanske finns det en sån kille där ute för mig också ?
Det får man alltid hoppas!

Nu ska jag vara social, för heli o tia är här!
Och lite mat skulle inte sitta fel i magen just nu, thihi :)

PEACE AND LOVE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0