I belive I can fly..

Vart Hannah Montana, som ungarna kollade på o kände att jag fick mycket gjort.
Hann dammsuga hela huset, laga mat och städa ytliggare lite på mitt rum.
 super skönt faktist. 
så nu ska jag bara damma rummet, o vika in tvätten som snart kommer från torktummlaren.
sedan kan jag äntligen lägga mig o kolla på en film elr något skönt. Känner mig stolt som varit så duktig idag. hih!
Är ett stort ? på vad det blir för film jag ser, men anntagligen en som killarna kallar det "kärringfilm".
Tycker dom e bäst så.

Skriver redan nu att i morgon kommer jag troligtvis vara borta hela dagen så orkar jag och hinner jag så skriver jag när jag kommit hem från sjukhuset. Men annars så skriver jag på torsdag.
Men nu ska jag ut o röka, sedan ska jag fixa det sista. skriver mer sen!

PEACE AND LOVE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0