wavin´flag (y)

hejhej ! 

Börjar bli rätt trött nu redan, och klockan är bara barnet än ?!
Klev ju upp tidigt i morse, iaf tidigt för mig när jag annars brukar sova till 1.
åkte o sola, skönt var det, lite färg fick man, men inte överdrivet mycket.
Sedan träffa vi Jane o vi åkte och jag o Jane sprang in o köpte lite mat åt sari
sedan körde hon mig hem, o jag var tvungen o ett dopp i poolen för höll på o dö av värmen.
Man ska inte klaga jag vet, men nu börjar det bli lite lagom varmt, har visat mellan 40-44 grader här ute hos oss varje dag. Tur att man har chansen o kunna doppa sig iaf.
Nej så nu sitter jag ute på altanen i handduken fortfarande fast att det var ett bra tag sen jag bada, och väntar på att lillebrorsan ska komma med lite cola te mig, finns inget goodare nu än ett kallt glas cola i denna värme, elr vrf inte en kall bira/cider. Men nu tjatar katja på att hon ska sitta vid datan, för orkade inte starta min egna så hon satt ju vad mammas först.. haha! 
Men peace and love ! 
så hörs vi senare.



Och glöm inte kondomen i sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0