♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

Linda Lilja Orvokki Särkelä, är mitt fullständiga namn.
Min familj består av min mamma och min älskade lillebror!
Dom bor i vagnhärad och jag själv tog mig i kragen o flyttade till min kusin Johanna i norrköping.
Min Pappa forlorade jag när jag var 7, Och han var min hjälte!
Han e personen som får mig kämpa.
Jag anser själv att jag är en liten äventyrare. 
Har så många planer för mitt liv, Och blir aldrig nöjd.
Just nu pluggar jag i norrköping och  har planer påatt bli kock!
Jag har få vänner som jag håller hårt om hjärtat som alltid finns där för mig.
Och är en person som e ganska beroende av mina vänner, för dom är
mina ljus i liven, och som står vid min sida hjälpt o stöttar mig i allt !

Tyvärr så kom jag inte på så mycket och skriva om mig själv men, har ni frågor,
så släng iväg en kommentar !
PEACE AND LOVE !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0