♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Min Första kärlek hette Pontus Erik Nordlander!
Han var en kille som fick mitt hjärta och slå så hårt!
För mig var det kärlek vid första ögonkastet, men
för hans del? nja det vet jag inte.
Vi vart tillsammans när jag var 14, och vi var tillsammans i
1 år och lite mer än 7 månader!
Vi hade båda bra o dåliga dagar, Och båda två hade sina fel!
Han var så mycket mer än en pojkvän, han var min bästa vän,
och min andra hälft!
När dagarna var på topp så hade vi alltid roligt!
Även om det var från att åka moppe, elr till att bara ligga hemma och kolla på en film!
Och Han VAR en väldigt fin person, med ett stort hjärta, Och satta oftast alla andras behov före sina egna!
Han var en kille som dom flesta tjejer bara kunde drömma om, i mina ögon. Trots att vi hade våra bråk
Och tjaffs!..
Vi gick igenom så mycket tillsammans, som dom flesta par inte gör i den åldern,
Och det är saker som idag gjort mig till den jag är!
Det har gått snart två år sen det tog slut mellan oss,
Och jag har lärt mig massa från de bråk o tjaffs pontus och jag hade!

Och jag vet att jag nekat detta i de två år som snart gått, men än finns känslor kvar
som spökar. Kanske för att han va min första kille, och som många säger så kommer man
aldrig glömma sin första kärlek. Elr så kan mina känslor bara inte försvinna!
Saknar honom massor, och alla minnen vi delade, Och han var en mycket rolig person
och fick en ofta o le! Önskar vi kunde fortsatt o vara vänner!
Men han gick vidare och so must I !






Två bilder av 1000 som jag hade kvar!
Men Pontus är en person trots allt jag sent kommer glömma!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0