♥ Dag 5 – Min kärlek.

Ja eftersom jag är singel, så är det väll lite svårt och skriva om min kärlek!
Tog det iaf som att dom menade (kärlek som kille)
Men jag väljer och skriva om den person som betyder
 allt för mig just nu, och som jag skulle göra allt för!
Min gudson Lamin!
Han är nog den sötaste bebisen jag hittils sett!
Och varje gång man varit hemma en helg så är det lika
roligt att se han, för då har han alltingen lärt sig "krypa"
 prata elr göra andra roliga läten!
han e verkligen mitt lilla charmtroll
Och Gudmor linda är inte mer än överlycklig,
som får se dig nästan varje dag!

han kommer och bli en så st kille,
så johanna, fram med käppen,
blir o jaga alla galna brudar om ungefär 14 år!
mohaha =)


får bjuda på denna bild nu för hade inga andra på denna data! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0