Blogg torka.

Har ej skrivit blogg på flera veckor nu känns det som och har ite haft lusten heller.
Har flera gånger varit inne o försökt få något skrivet men när väl fingrarna kommit mot
tangentbordet har hjärnan stannat upp o alla ider föörsvunnit.

I måndags kom jag hem till norrköping igen efter o ha spenderat 11 dagar hemma i vagnhärad sjuk -.-
sedan har jag spenderat 4 dagar här o nu far det av mot vagnhärad igen, för att spendera ett lov hemma hos min familj !

lovet är ej planerat än, mer än att på söndag åker jag med mina älskade brudar till riga på en 36 timmars kryssning ! ska bli så extremt roligt, o få göra något stort med tjejerna.
känns som det var evigheter sen vi gjorde något ihop allihopa!
Har köpt vad jag tycker väldigt fina kläder som jag ska ha på mig,
o får äntligen använda mina ny köpta klackskor som ej blivit änvända mer än hemma!

igår var en dag fylld med tårar,
satt o kollade på sex and the city 1, då jag insåg att vore inte världen underbar om ALLA
fick ha det som i den filmen, tjejer som ställde upp på det sättet,
killar som gjorde allt för en o ett liv med en massa pengar, men sånt
är något man bara kan drömma om. men skulle det inte vara skönt o få leva så för en vecka elr två ?
att få ha allt det där du drömt om.

Nu står det still igen, måste packa klart det jag ska ha med mig, och
städa klart mitt rum.
tåget går halv två !
ha det bra.

PEACE AND LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0