FUCK OF AND DIE!

jag har ej bloggat o kommer ej göra det, känner bara så förbannad som jag e trots att jag inte borde bry mig men så förbannad som jag är iaf så är det bäst jag inte skriver iaf blogg ikväll mer. för då kommer jag säkert bara skriva en massa saker som jag ångrar.
men det jag står fast vid är att häran efter skiter jag i allt o alla,
så kan folk som verkligen bryr sig om mig o är äkta komma tillbaka till mig.
för nu e jag trött på dessa falska f*ttor o k*kar som ska kalla sig mina vänner! jo visst FUCK OF!
snacka skit om mig gör det. men jag vet själv vad jag gör o gjort.
och om det nu är så jävla coolt o snacka om saker ni "påstar att jag gjort" så fortsätt.
Orkar inte frånomed nu bry mig.
Tyck vad ni vill om mig.
säg att jag e en madrass, slampa o en hora. osv.
jag vet själv vem jag är o hur jag beter mig!

SÅ F*UCK OF!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: katrisuominen

hmmm.. prata med mig gumman? <3

2010-10-05 @ 23:16:24
URL: http://lackii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0