Hej!

har varit dålig på att skriva, :(
har inte haft en sån bra vecka.
I måndags åkte jag ju tillbaka till norrköping o kom em till vagnhärad igår, vart en kort visstelse,
i måndags hade jag en vanlig skoldag bara, o var på stan efter med eleonor o köpte lite grejjer.
Tisdags var jag på bio med emmy :)
vi såg filmen lyckan, kärleken o menningen med livet, elr hur den nu hette.
super bra, älskade filmen.
först hade vi skälvklart skola o jag hade från 08.30-16.00.
sen igår va jag i skolan, drog hem o bara satt vid tv, orkade inter göra ett skit.
Känner att nu går allting bara neråt :(


Fattar ej vrf det ska vara så svart o komma över en kille,
finns det ingen knapp man kan trycka på?
jag smsade några av mina killkompsar igår o frågade hur dom gör, o
fick massa olika svar, från leta efter en  ny till. att umgås med dina vänner, tänk ej på honom o ha kul.
fick ganska många bra råd, men endå bara råd som jag redan prövat med.
har prövat o inte försökt o tänka på han men allt påminner mig om honom,
har försökt leta efter en ny, men jag kn ej ge mitt hjärta till en annan kille om jag har känslor för mr X...
då är jag bara svinig mot killen mr Y..

killar verkar ju ha det mycket lättare o komma över en tjej.
men knepen dom har är densamma.
HJÄLP MIG NÅN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0