this is our song!

So let's sing na, na na na na, hey ya
Come on and sing na, na na na na, hey ya

Camp rockslut, nu ska det bli o kolla på idol.
älskade filmen!
Men det värsta jag vet är när man e såhär ensam, så tänker man oftast så mycket, ibland är det skönt, men inte just nu i mitt fall. Tänker på saker jag inte borde tänka på nu alltså :(
som bara får mig o må dåligt :(
åg vad jobbigt alltså.
Vrf ska kärlek o känslor o allt det där krimskramset vara så jävla jobbigt?
Kan det inte vara lätt, o kan man inte bara hypnotisera mig så jag inte tänker, elr lägga mig i en apparat som raderar alla mina tankar o denna "vissa" person ur min hjärna ?
känner att snart blir jag galen!
please help me..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0