frågor & svar.

-Vad är det bästa du någonsin upplevt?
*Det bästa jag uppleft, hm, finns tusen saker.
men att få spendera min tid med mina tjejor är nog det äbsta jag kommer
såhär på korthand.


-om du fick vara en ''känd'' bloggerska, vem och vrf?
*jag skulle nog välja foki, eftersom hon e så söt,
och inte alls en sån bitch som dom andra verkar vara på sina bloggar!


-Vad är det romantiska du upplevt?
* Haha det var då en bra fråga, hm,
ska jag vara ärlig, så ingenting.
Har aldrig haft den turen o haft en romantisk
kille, utan jag har varit den "romatiska" i förhållandet.


-vad är den värsta känslan?
*Den värsta känslan är o bli sårad av den "kille" man älskar,
Eller att veta att man ej kan få den killen man vill ha!
(sen är den värsta känslan också att förlora någon nära)

-Hur skulle du beskriva en lyckad kväll?
* Finns två lyckade kvällar för mig,
1: är o få spendera en hel kväll med bara mina tjejorn, massa tjejsnack,
och några glas vin o en massa spel ! som en sleep over!
2: Och ligga hemma men "sin kille" äta god mat, kolla på film, Mysa o bara ligga o tjocka sig.


-vart tror du att du står om 10 år?
* Ja står stadigt på jorden, har ett jogg, ganska bra ekonomi,
familj, hus o bil !


- varför börja du blogga?
* Menningen var att jag skulle ha en blogg, o bara skriva ut mina känslor där ett tag
när det var rätt jobbigt men sen fortsatte jag bara!

 

- vad ger dej inspiration?
* Har ingen aning faktiskt.



- vad vill du nå ut med din blogg?
* Har inget direkt budskap jag ger ut,
jag skriver min blogg, endast för att folk ska kunna läsa hur "mitt vardagsliv" funkar.


- hur är/lever du om tio år? (enligt dig)
* Om tio år har jag man, bor i ett villa/radhus har förhoppnigsvis fått
iaf mitt första barn, jobbar o är en riktig hemmafru på kvällarna!


- hur många barn vill du ha?
*Jag vill ha max 3 barn, men bara en dotter o en son.


- hur är din drömman?
* Min drömman, hmm, Han finns och tänker inte beskriva honom här, för då kan
jag avslöjja förmycke om vem han är, Men mina kära vänner,
kan nog gissa ut vem han e om dom tänker en extra gång ! (a)
Men sen om man alltid kan få sin dröm man elr inte, tror jag svagt på.


- finns det någon/några hemligheter du ALDRIG berättat för någon?
*Nej, mina vänner litar jag på o kan öppet berätta för dom allting !


-vad tycker du om min nya design ;)?
* Jag älskarn, så stort tack till lackii som fixa den !


-varför är du så himla söt linda ? :D
* Tack, detsamma du ! Men kan ej svara på den frågan!


-vad har du för trosor just nu(: färg material och modell taaaack :D
* JAg har ett par svarta, spets-string (tanga). Belinda är du nöjd med ditt svar ? haha.


Kommentarer
Postat av: Tihi

Jeanette är störd !!!! :D <3 men vi älskar henne ändå :D

2010-09-27 @ 23:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0