hej och ho :)

nu har jag kollat klart på filmen, det vart mean girls.
en klassiker, men en film som börjar bli ganska uttjatad. haha :)
Dagens planer är desamma som förut, bara ta det lugnt o gotta mig :)
Ska nog kolla om min kusin har någon film man kan se,
så blir nog en till film snart,
har sovmorgon i morgon men blir nog tidigt sänggång för mig iaf, är trött!
fick även ett samtal förut om min intresseänmälan jag skickat.
De hade dock inte lediga lägenheter just nu, men de skulle höra av sig inom de närmaste dagarna om det dök
upp någon! Lyckades hitta en film nu, flightplan elr be cool har sett flightplan ett x antal gånger, så blir troligtvis be cool, men det återstår o se, skriver mer sen.

PEACE AND LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0