Hejsan Hoppsan

Idag började dagen dock inte bra, satte på datan för tänkte jag skulle vara duktig o skriva ett blogg inlägg men klantig som jag alltid är fasnade vid fb och glömma klockan o plötsligt var den typ tio , o jag hade inte ens börjat fixa mig ! skulle ju möta eleonor !!
Så glömde det jag satte på datan för så blev ingen blogg inlägg :( fy på mig!
sen kommer jag iaf 10 min försent till skolan o när jag o eleonor kommer dit, så ser vi att våran lärare e sjuk så lektionen va inställd, så jävla typiskt -.- så jag, elliz o grabbarna i klassen tog en tripp te stan o fixa, så kom hem runt 4 då vi slutat ! Och även då satte jag på datan o skulle skriva, men det fick vänta för underbara katri fixade min blogg :) vart verkligen super nöjd över hur fin den blev !

Sen har jag dansat till afrikansk musik idag o kollat idol, det får ett stort + i kanten !
så nu sitter jag o halft slumrar med ögonen, o känner för o tvätta av mig sminken lägga mig o sova,
vakna glad i morgon, för som sagt i morgon börjar jag 08.30 !

Så detta var dagen bravader ! skriver mer i morgon när jag kommer hem, för jag o några klasskompisar ska te stan o äta !

PEACE AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0