hejsan!

seg dag, vaknade tidigt hade tvättstuga, kom iaf i tid till skolan trots allt. slutade half fyra va hemma fyra o har i två timmar nu laddat ner en MASSA låtar till dator! ska lägga in dom på min ipod så jag kan lyssna på odentligmusik för en gång skull när jag ska hem i morgon !
Idag ska nog jag o johanna se på sex and the city om det ej är fotboll på tv, :)
aa, dagen har gått väldigt snabbt tycker jag o jag känner att rummet måste städas, tvätten måste vikas, och packningen måste packas!
blir en lång helg hemma !
sedan nästa vecka åker jag hem redan onsdag o e hemma till måndag morgon så skönt !
Saknar verkligen o vara hemma !
Ja men ska väll sätta lite fart, skriver sen.
PEACE AND LOVE!

Kommentarer
Postat av: minnasuominen

I miss u. Kommer du hitt ngt i helgen? puss

2010-09-30 @ 15:54:12
URL: http://msuominens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0