Helloj!

Blev godis, film o karaoke, men ej någon idol, för klart som fan så skulle jag missa det, kom på precis när det slutat att jusste skulle kolla på idol :( Faaan va sur jag e på mig själv, är så när hjärnan inte riktigt hängermed!
Ska nog snart blåsa upp min madrass, o lägga mig o sova, så jag för en nattsskull får sova ut!
Jag ska till södertälje i mrgon o träffa mina flickor, vi ska först ha tjej middag sen kommer antagligen killarna dit sen. Kommer ej ha tillgång till data i morgon utan först på Söndag! Men får skriva mer om min dag på söndagen när jag kommit hem! nu ska denna primadonna ta en alvedon, blåsa upp madrassen, prata med katja lite sen sova! hoppas ni alla haft en bra dag, o sorry för att jag ej skrivit så mycket, men försöker verkligen ändra mig!
PEACE AND LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0