idol.

missade idol igår så fattade inte riktigt vrf man ska
rösta nu är det folk som åker ut, elr röstar man för dom som ska sjunga på fredag ?
aoo idol är slut, och det är jag med. 
 
*Sur jag blir hade setat o skrivit värsta långa inlägget nyss,
o så råkar jag trycka/klicka på nån jävla knapp så all text försvann kul va?
 nej det tycker inte jag!
funderar på att gå lägga mig. är trött, plus har tvättstuga i morgon,
 tyvär men det är den enda tiden som passar mig i veckan,
o tänker ju inte gå med skitiga kläder.
Igår när jag var på sjukhuset så låg jag o funderarde lite.
varför ska jag lägga ner tid på att försöka få killen i mina drömmar,
va är det jag tror ska ge mig större chans nu egentligen när jag har gillat grabben i ja flera år ?
har försökt visa, o har sagt till han flera gånger hur jag känner
för han men vad är det som är så speciellt denna gång?
får försöka ta allting med en nypa salt, gå vidare försöka
glömma honom o försöka få känslorna jag har för honom o försvinna, tror jag det är omojligt? =JA!
menmen vad skall jag göra. ?
Någon som e bra på sånt här kärlekstjaff som kan hjälpa mig, känner att jag snart are going insane !*

Ska slå huvet på kudden o försöka sova, men smsa gärna !
PEACE AND LOVE !


Kommentarer
Postat av: minnasuominen

Det du tänkte på sjukhuset är så himla rätt gumman! Jag tror jag vet vem det handlar om.. han förtjänar inte din uppmärksamhet, även vem det än är.. Finns alltid här baby! <3

2010-09-29 @ 23:27:57
URL: http://msuominens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0