Söndagsmys!

Hej, mamma hämtade mig 14.00 idag från södertälje o jag följde med henne till båtklubben o såg när dom tog upp båtarna, vi va väll hemma runt fyra, har ätit pizza idag, och kvällen består nog av en massa gott, sitta framförbrasar, kolla film o bara njuta av livets sköna dagar!
Kvällen igår va rätt lyckad i sig fick spendera den med underbara, belinda, Minna, Katri, Alex o Jennifer!
Sen senare mot kvällen hände lite saker olyckligtvis som gjorde mig väldigt förbannad så min kväll/dag vart förstörd iaf! sen som började så bra!
Menmen nog om det, hade iaf kul till det skedde, o vill tacka er flickor för en trevlig kväll :)
Tänkte att jag skriver mer sen, och bilder kommer i morgon, eftersom jag ej fick med mig kamera sladden!
Peace and love, for so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0