The last song!

nu e filmen klar, tog ungefär bara en 40 min
för att jag skulle lyckas kolla på filmen, prövade den på datan, gick ej:(
fick installera en massa program för att "försöka" få det o funka, prövade
 och få den o funka på johannas playstation, men gick ej,
så till slut, så fick jag sätta tv:n min på sängen, lutandes mot väggen,
eftersom jag än ej fått upp den på stativet eftersom struvarna saknas,
sen fick jag koppla in min dvd o sitta med den i knät ! And i made it,
fick filmen o funka, o sablar vad glad jag blev!
Verkligen en ny favorit film vare jag fick mig, den va väldigt sorglig
o många tårar föll från mina kinder, men endå en film som jag riktigt älskade !
 Kände verkligen detta är min film, tänker ej avslöjja så mycket av filmen,
för vissa kanske ej har sett den, men för er alla tjejer så rekomenderar
jag den verkligen ! den får +++++ !
Så nu ska jag bara ta det lugnt och vänta på idol o börja!
så skriver mer efter idol, kanske passar på o packa nu
också eftersom jag såg att det är en timma kvar !

PEACE AND LOVE !


p.s än så är mina snyggingar kvar i idol, hoppas dom stannar iaf en liten stund till
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0