hej!

det här med blogg funkar inte riktigt för mig märker jag.
lovar o bättra mig men så blir det inget, kanske bara ist säga att jag skiter i bloggen o se om det blir bättre då ?
har nu flyttat till min egna lilla lägenhet, super mysig!
trivs jätte bra men självklart är med mamma o packa upp o lite ensamt !
får iaf min gudson o min kusin o hennes man hit i morgon på middag så ska väll städa så det ser lite ordninggjort ut när dom kommer !

kände att jag måste få skriva av mig för det finns så mycket jag vill få sagt men inte får ut,
vet inte vad jag ska börja med,
har mått konstigt illa hela veckan, och idag var värst då jag trodde jag skulle spy så fort jag kände lukten av en persons parfym, hur kommer det sig?
har aldrig reagerat på parfymer sådär förut ?
visst folk tror nu elr aa den som läser tror väll att jag e gravid men nej det är jag inte.
men mår sjukt illa.
och är så trött på falska människor, jag vet att personen jag mest inriktar mig på inte läser denna blogg men vill endå skriva ut att om du nu ser detta så kyss mig i arslet tammefan !

Du kanske tror jag e dum, men är sjukt mycket smartare än så det ser ut, kan varenda litet knep du kör med, och så du vet, igår var en payback!

it´s going to hant/hunt(elr hur det stavas) you down.
och karma is a bitch, du kommer få igen tusenfallt, kanske inte av mig, men dom framtida brudarna du stöter på !
för ingen vill ha en kille som tänker med skrevet och har huvudet uppkört i arslet för det är så korkad du är på riktigt I D I O T !

nu fick jag iaf ut lite av de jag ville ha sagt *!
ska slå ihop byrån jag köpt o slänga ur mig finska svordommar!

GODNATT OCH SOVGOTT !

PEACE AND LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0