what are words.

hej, nu är klockan 11, och jag får snart besök av lamin o johanna :)
som ska komma hit o äte lunch sedan ska jag mysa med min gudson !
träffar han inte så ofta längre, pga av att jag inte bor där längre, det är väll de jag saknar mest, och få träffa dom varje dag !
igår gjorde jag inte mycket förutom o städade o kollade tv, fast så mycket till städning kan man inte tro jag gjort, för det ser lika skititgt ut idag som igår innan jag städade, haha!
nu förstår jag vad folk menar med att man måste städa varje dag :P

Håller även på att fixa klar en text som jag skrivit, för ska få hjälp o klargöra en låt
som jag ska göra!
detta får bli allt för stunden.

PEACE AND LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0